środa, 25 kwietnia 2012

Zemsta Magdy

 Wszyscy w szkole jak i Magda wiedziała ze się w niej podkochuję,jednak nie zwracała na mnie uwagi,nie byłem w jej typie.Czego się mogłem spodziewać kiedy po jednej imprezie i ciągłych próbach podrywaniu jej.Usłyszałem tylko spadaj pajacu.Pomimo to nie dawałem za wygraną,była taka śliczna.Miała blond włosy do ramion,niebieski oczy i śliczne różowe usta.Ubrana była w białą bluzkę z dużym dekoltem,miała ładne piersi,czarną mini,czarne w siatkę pończochy i czarne szpilki.Wyglądała bosko,po mimo że nie zwracała na mnie uwagi,nie spuszczałem jej z oczu.Kiedy impreza się skończyła podszedłem raz jeszcze i zaproponowałem jej,że ją odprowadzę...zgodziła się.Mieszkała co prawda nie daleko i prawie nic nie mówiła,doprowadziłem ją do drzwi pożegnałem i pocałowałem w rękę.Następnego dnia na wf-ie kumple żartowali sobie na mój temat i Magdy,jeden zapytał czy było bara-bara.Ja już raczej na odczepnego  powiedziałem że tak i że jesteśmy razem.Ale ja byłem głupi,wiadomość szybko rozeszła się po szkole,dotarła też do Magdy.Podeszła do mnie na przerwie,była wściekła i strzeliła mnie dwa razy w policzek.Nie powiedziała nic,odeszła.
Po lekcjach kiedy już szedłem ulicą,zawołała mnie.
-wiesz skoro już wszyscy wiedzą o nas,to może pójdziemy do mnie???do wieczora jestem sama
Uśmiechnęła się mówiąc to i złapała za rękę nie czekając na odpowiedz.Że ja wtedy nie domyśliłem się że chce się zemścić.Szła ze mną za rękę i uśmiechała się do mnie,oczy jej całe błyszczały,doszliśmy do jej domu.Weszliśmy na piętro,położyła mnie na łóżku i zaczęła całować.Byłem w niebie,nawet nie wiem kiedy zdjęła swoje pończochy i związała mi ręce z tyłu a potem nogi.Kiedy to zrobiła zrzuciła mnie z łóżka na podłogę,upadłem na plecy i zawyłem z bólu.Wsadziła mi swoje majtki w usta.
-nie drzyj się gnoju!!! bo to dopiero początek!!!
Zaczęła mnie kopać po całym ciele,rzucałem się na wszystkie strony ale to nic nie dało.Nagle kopnęła mnie z całej siły w klejnoty,mało nie połknąłem majtek które miałem w ustach z bólu a z oczu popłynęły mi łzy.Stanęła na nich dwoma butami,by po chwili znów kopnąć w nie z całej siły ze szpica swoich szpilek.Straciłem przytomność,kiedy się ocknąłem byłem w łazience a ona stała na mnie wbijając we mnie swoje obcasy.Chodziła po mnie całym,stanęła jednym butem na mojej twarzy,tak że obcas wpadł mi w usta.
-ssij go!!!wyliż całe podeszwy!!!
Majtek już w ustach nie miałem,tak więc po mimo bólu jaki sprawiały jej buty zacząłem lizać jej buty.Patrzyła się na mnie i śmiała.
-Ty gnoju,do tego się tylko nadajesz a nie do bycia moim facetem!!!jesteś psem!!moim psem!!!
Kutas stanął mi a Magda zauważyła to bo skoczyła obydwoma butami na moją męskość,wbijała z całej siły swoje obcasy w moje klejnoty i kutasa.Znowu zawyłem z bólu,przeszła po mnie jak po dywanie i wsadziła mi czubek buta w usta.
-zamknij psie ryj!!!bo ci zęby powybijam!!
Po chwili zeszła ze mnie,miałem teraz głowę między jej butami a na de mną jej nogi i jej krocze.
-mówisz na mnie oszczerstwa,to teraz ja cię oszczę!!!
Ciepły strumień jej moczu zaczął spadać na moja twarz,oczy i usta.
-otwieraj pysk!!!!
Teraz ciepły strumień zalewał mi usta,wdzierał się do gardła i dalej.Skończyła ale kucnęła na de mną.
-a teraz deser!!!!połknij wszystko psie!!!!!
Jej odbyt rozszerzył się i powoli wydobył się z niego pierwszy kawałek i spadł do moich ust.Chciałem go wypluć ale Magda,jakby wyczuła co chce zrobić i postawiła buta na moich ustach docisnęła obcasem i połknąłem,potem kolejny i kolejny.Kiedy skończyła,rozwiązała mnie,kazała się umyć i powiedziała że jeśli ktoś dowie się o tym co tu się stało,to następnym razem będzie jeszcze gorzej.Ale według mnie już gorzej to być nie mogło.Obiecała też że widzi jaki jestem w stosunku do niej i nie ma zamiaru mi w tym przeszkadzać.Powiedziała że mogę być z nią ale tylko jako jej pies,niewolnik i jej zabawka.Zgodziłem się na pożegnanie pocałowałem jej stopy i pobiegłem do domu.

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...