czwartek, 10 maja 2012

Photo opowiadanie-Dwie dominy i pies

 Długo czekałem na sesje z dwiema Dominami,wiedziałem że będzie ostro.
Na dzień dobry,kazały mi się rozebrać i rzuciły jak szmatę na ziemię.Polerowanie językiem ich bucików,od dawna o tym marzyłem.Jedna usiadła mi na twarzy,lubię takie zabawy.









Z każdą chwilą bardziej czułem się jak ich zabawka czy wycieraczka do butów.
Zapach ich majteczek pobudzał moje zmysły.
Dominy bawiły się w najlepsze,moja twarz spływała w sokach ich wagin a kutas mocno się prężył.

Domina siedziała mi na twarzy niczym wygodnym fotelu a druga chodziła po mnie jak po dywaniku.
Prawdziwą przyjemnością jest móc lizać stopy dominie,uwielbiam ich smak i aromat.
Jednak dominom było mało poniżania mnie,kazały mi lizać swe odbyty.
Moje poniżenie sięgało zenitu a kutas był bliski erekcji.
Zabawa rozkręcała się na dobre.
Dominom było wciąż mało,strap on przypięty na biodrach jednej lekko mnie przeraził.

Na szczęście nie o mój tyłek chodziło...mam taką nadzieję.
Kiedy patrzyłem jak się walą przede mną,kilka ruchów ręka i strzeliłem.Myślałem że to już koniec zabawy,jednak dominy wzięły w użytek moje usta.
Pakowały sobie palce w odbyty a potem do moich ust,znowu kutas mi stanął...chciałem więcej.
Zagłębiały pół dłoni w dupie a potem jedna wyjęła z cipki tampona i wsadziła mi go do ust.
Kiedy myślałem że to już koniec wrażeń na dziś,domina przyniosła talerz położyła mi go pod głową i stanęła nade mną,wiedziałem że mają dla mnie jeszcze jeden prezent.

Włożyły mi uciętą szyjkę od plastikowej butelki w usta i zaczęły sikać.
W usta wlewały się obfite ilości złotego nektaru,kutas eksplodował po raz drugi.
Byłem już pełny,już więcej nie mogłem ale druga domina też chciała skorzystać z tej toalety.
Nie miałem wyjścia,musiałem pić wszystko..dałem radę i myślałem że to już koniec jednak panie przygotowały dla mnie jeszcze czekoladową niespodziankę.
Kiedy skończyły,pożegnały mnie kilkoma kopniakami w dupę,jak to niepotrzebnego już kundla wypieprza się za drzwi.Sesja z dominami była cudowna,na pewno jeszcze raz je odwiedzę.

2 komentarze:

  1. No cóż takimi nas stworzyłeś Ty gdzieś tam .. a potem zgładziłeś i Sodome i Gomore.Gdzie tu sens .Ale zeby pić siki i jeść gówno kiedy świat zna burbona szampana i owoce morza? trzeba mieć niezłą szajbe

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie,żeby lizać buty,może syn szewca o innych idiotyzmach nie ma co wspominać.Kazdy ma jakieś halsy ale tu jest szajba.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...